Wednesday, March 12, 2008

szwędactwo rozwinięte do granic możliwości..
nie myśleć tylko mleć ozorem najwyżej,
to mogę, to muszę...
nic nie wymuszę..serca nie poruszę..nie skrusze..nie ograne, nie wygarnę..
śmietankę/spermę zgarnę? nierealne...
jak by co..to jest ostro, pstro..pięć po, chciało by się żec,
ale nie
ale nie można...nie miejsce, nie czas...
tęskno (max)..ale dzielno musi być..niestety..
o rety..te zakręty, supełki, rewolucje, konkluzje..
nic nie ujdzie..płazem...
ale nie można, nie miejsce, nie czas...
a przyjaźnie z chłopcami pójdą w las..
taki lans, albo jest przed albo po...
kto to wymyślił? kto ziścił? wyczyścił ściereczką
i zostawił nas w tym i z tym i tamtym.
to chyba byłam ja.

3 comments:

Anonymous said...

skoro nie potrafisz sie zaangazowac w zwiazek powyzej 3 tyg, to moze nie krzywdz ludzi, bo to na maxa chujowe i egoistyczne, a nie wolnosciowe i lansiarskie...

Anonymous said...

a pan to chyba dawno kija nie umoczył, co panie anonymousaid?
ale nie o tym

a o bryzgu słów rzeczonych (*narzeczonych*sukienek*falbanek*)
że się człowiek rozwarstwić wpierw musi by móc niespłaszczenie na siebie jeszcze raz popatrzeć i pójść gdzieś wiem wiem nie na zawsze bo nie ma co się zatrzymywać tylko jak mówi pewien pan nawet jak ci nogę urwie to wstawiasz protezę i zapierdalasz

"serce nie pęka to tylko dętka"
trzymaj się lala a świat niech se zapierdala
ścisk pisk gwizd świst
pani konstans-nie-konstans jest obok i za rączkę podtrzymuje jak umie i jeśli akurat się nie chwieje:)

la lucha said...

nie umiem-umiem..łatwo wydawać sądy, znając tylko swoje poglądy, swoja wizje relacji, redakcji, toku akcji..
uzewnetrzniam sie i wylewam tu kawałeczki, myśli niteczki.pani konstsns-nie-konstans swoje główkuje i rozumie:) może to jest za proste dla mnie, może za trudne, może bezrozumne ze mnie zwierze...może...wcale, nie..i może dobrze, a może źle...moje to rymowane życie, przeżycie, bicie serca też moje..i moje tylko decyzje...a to są tylko słowa ustawione w moich wydumanych konstelacjach, emo czesto wariacjach, atrakcjach...