Saturday, December 30, 2006

To nie jest żadne pieprzenie, to nie jest dymanie nie w planie i nie na temat

Jak po raz ktoś z oddali się żali, że to dziewczyny tylko, że beton party, feminizm to faszyzm i inne takie bzdety

To ja się już się tylko śmieje na takie epitety

Jak to mówią nie ma co się w tańcu jebać i grzebać w gównie też się zupełnie nie opłaca a śmiech to zdrowie każdy zapewne ci to powie

Zatem malkontencie z kąta swego niezrozumienia i krytyki,

Nie mam ochotysłuchać i na zimne czy ciepłe dmuchać

Też już nie będę

Jak nie rozumiesz i nie wiesz, że czasem tylko dziewczęce inicjatywy są fajne

To już nic cie nie przekona,

Tylko twoja ignorancja cie kiedyś pokona

A wtedy to już chuj, dupa i cyce

I tyle wiesz ile zjesz,

A że mnie i moje życie ignorujesz to się dowiesz wkrótce,

Co pokrótce, wyżej i niżej i przed i po powiem ci to głośno.

Jesteś na nie, nie jara cię ta nasza Lady Fest i fest lady zabawa?!

Twoja strata z mojego snu na pewno nie jesteś, nie jesteś z mojego snu i ani mru, mru już;

Jak jestesmy takie betoniarskie, feminolskie z kolskiej i nie tylko, jak ani nas obejść ani przeskoczyć,

To nie słuchaj co mówimy, nie patrz co tworzymy i nie baw się,

Tylko siedz w domu i po kryjomu układaj swoje teorie spiskowe,

Na feminolską krowe co prawde ci w oczy powie,

Jak nie słuchasz, nie czaisz, nie czytasz zinów i książeczek mądrych czasami - to nie ruchasz – też się może zdarzyć,

Taka prawda brutalna i taka ja lojalna,

Z ignorantami się nie zadaje, bo kto z nimi przystaje

To mu nie staje..

O nie?!

Czy pzresadziłam, czy przegiełam właśnie twoim zdaniem,

Tym tekstem, tym całym o ruchaniu gadaniem?

No cóż, dziewczyny też potrfią ostro coś zripostować i rzeczywistość obserwować,

Cytować twoje także wypowiedzi,

Czasem warto pomyśleć razy sto, bo po, po nie w czasie,

To sunią nazwać, sztuki, laski i dupy to jest zawsze na czasie i modne i trendi w mowie twej,

Pokaż cyce, ściagaj majty – chętnie! Tylko pokaz jak robisz to ty, nie pokretnie, obojętnie i bez wstydu,

Jak tak to szacun, ale jak nie to fuck off and die!

I bez jaj mi tu nie wylatuj,

Tylko siebie czym prędzej i język swój i rozum własny ratuj.

1 comment:

Anonymous said...

girls kick ass !