Saturday, September 21, 2013

Zmężniałam?

Łez potoki, sól jakos nie chce zabrać w lepszy nasz/moj czas. Niechciana sytuacja, zdewastowana relacja, niewiadomo czy do odbudowania, posprzatania ta syfu w najgorszy czas akcja. I co teraz, co zrobić mam? Runął cały na długie lata plan. Emocje nie chcą słuchać rozsądku głosu, losu co zatoczył koło i znów walizki w piwnicy trzyma, gotowe do drogi, czy nadal to są moje progi? Nie wiem co robić, czego ja chce? uśmiech nie chce sie już na twarzy podrobić. Jutro praca domowa moze odrobine podrobi, ocenę sytuacji przerobi? A moze nie. A moze dopiero czas a moze i to w las pójdzie? Na rozstaju dróg stoję mimo, że nie chciałam i nie planowalam. Serce złamane leży gdzies w połowie drogi miedzy przycho a wagonem naszym kiedyś schronem. Przecewelone życie, para, relacja i cała sytuacja, oszukancza interakcja, podrobiona poliamorii akcja. Złość nie popuszcza, wybaczenia nie wpuszcza i zaufanie trzyma za gardło. Samą siebie trzymam za rękę mocno, próbując wyjąć z serca nóż, aby tylko plusz juz tam zamieszkał. Ukojenia szukam, sama do sobie pukam i pytam: co chcesz? Co bedzie dobre? Czego nie pożałujesz? Narazie odpowiedzi za zaparowaną szyba, niewidoczne dla oka, tylko mnie denerwują. Wszyscy pytają jak sie miewa młoda meżatka, a ja od spodu życie oglądam, robaki po ziemia podglądam, tylko czasem dobrze wygladam. Piątkę przybijam mojej mamie co w oknie stała i czekała aż zdradziecki mąż wróci i niepokój ukróci. Instrukcja naprawcza może jest gdzieś bliżej niż z przemocy obdukcja. Staraj sie ze wszystkich sił, transparentną kartka się dla mnie sie stań, powstań z kłamstwa niespodziewanego zupełnie. Opowiedz wszystko, z detalu okrasą, aby wątpliwości wszelkie Stały sie tylko w słoiku melasą. Odczaruj sytuacje, odbuduj relacje. Udowodnij, że jestem najważniejsza dla ciebie na świecie. Książkę mi napisz, milion mi przynieś, gwiazdkę z nieba mi daj zapakowaną w gazetę. zabierz tam gdzie nie bede pamiętać. Podróż poślubna zorganizuj, że marzenia nie są w stanie ogarnąć. Staraj sie ze wszystkich sił i chciej budować ze mną lepszy nasz świat. A masz

2 comments:

Egypt said...

thank you

Anonymous said...

Twój wpis natchnął mnie tak mocno. Bałam się, że przekształcenia spółek nie pójda tak dobrze jak chciałam ale dzięki temu wpisowi uwierz\yłam, że może być inaczej. Dziękuję ci bardzo!